Monday, June 16, 2008

never give up !!;)

huu!!semalam kua mid valley!da lame x jln2 wey..smlm kua ngn sensei ngn anak buah die..p cari brg sket2...balik chalet teros pengsan...hahaha...hadoi,leteh..
pastu semalam,aku tgk euro..turkey lwn czech...1st2 aku tak brape expect turkey menang...tapi lpas kene tnggal 2-0,aku tgk smgt gile diorang maen nak keja balek..sampaikn linesman pny flag patah pon,diorang sanggup lari p amik flag baru...huuu!!bapak smangat..best gile tgk..lkast2 diorang menang!!15 mint last tu diorang bantai 3...turkey won3-2 and qualified for the 2nd roundd...gempak!


tu la hakikatnye..asalkan kite mau,sebenarnye kite boleh buat..usehe yg tntukan segalanye...kan2..huhu...andai kate kite da buat yang terbaik,d best thing to do is tawkkal,n then berharapla kite kepadaNya..huu..aku pon sangat bimbang psl uni ni...huuhuuu..aku dok pk if aku lpas requirement yt aku rase its better 4 aku untuk p IMU..at least aku dpt buat dentistry lagi..tapi aku still bingung..ngn cuak dok pk psl xm aritu..haiihh..berserah..moga dipermudahkan..da tak larat nak pk lg..huuu..


nway,mlm ni ade cafe nite out,n ade lak klas2 buat farewell party bersame guru2 mereka..hehe..best takde klas nih...:)

No comments: