Wednesday, June 18, 2008

fun fun and fun!!waaa~~~~~~

FUN FUN FUN!!:) cafe nite out n farewell party best!!hee...mcm lepaskan ape2 jE yang dok tensi mase exam..best wooo wa cakap lu..weee..~~haha


haaiihh..malasnye nak pk ape2..kan best tiap2 apri camtu..;p da2..skang tinggal 3 ari lagi,then KYUEM,Bye2!!huu...da nak abes kolej..pasni da susah nak jumpe tu..arap2 betol dpt fly.. :(


nway smlm mmang best...pagi ade intersponsor bola...semue maen!!enjoy tuu..:p semua matches seri sampai penalty..johan,hazman,hipo,semue skor tu..wan n rodhi missed by inches..hahahaha...


mlm sebelom tu ade cafe nite out..menang lucky draw tuu..kahkahkah..aku tak tau pon lagu ape,yang aku tau bob n adli tlg...haha..sory la kat pesaing aku lagi 2 org..heeee..


then semalam ade farewell party...best2,tapi satay 1st dpt sket..JLO kedekot!;p..huuu..da nak kua kolej..sedeh lak..haiihh...

pastu pas abes semue kitorang lepak kat padang..nampak orang laen pon ade melompat2...soraya punye suare kuat gile babeng,then die ckp die tak jerit..haha..pastu dok lepak2 jap..heee..huu..

dalam pd tu...ari2 kebelakangan ni asyik tido je..bmbang gak aku..smayang jd tak jge...huu..takut lari dari tujuan sebenar..huuu....

haiihh..fun2 kene beringat juge :)
gamba2 aku upload nnt..tak ingt bawak thumbdrive..huuuu..

3 ari lagi 3 ari lagi....3...weee~~~

No comments: