Monday, June 23, 2008

the end of the beginning!:)

im home!! hahaha..after 1 day kt perlis im back at trg!!waa~~baru 2 ari da rindu kat kolej wooo~~:)

petang khamis tu ade makan2 petfam...n petfamily aku bertambah lagi sorang iaitu nab!!memang kecoh:p best!last makan2,teringat dulu ngn hazwan n hajar ktorang x penah makan2..huuu...hope semue dapat fly,then buat makan2 family kat sane..wee~~


malam khamis ari tu majlis wida' kt surau..haiihh...ape lagi,saling bermaafan le..ntah bile le dpt jmpe balek..maybe ade antara kengkwn yang memang sure2 takkan jumpe lagi kan..haaiihh..malam tu banjir2 gk la sket..sedeh sial..bile sampai kt lawi,terus berderai..haiihh..ko la paling aku rindu lawi oi..huuu..






then a nite after dat ade end sem dinner..the last ever dinner as a student of KYUEM!!hee:p kitorg makan ats lantai jek due to ketidakcukupan chair n dh table..takpe,enjoy gile2...:) malam tu dpt yearbook,so aku mule la round2 dgn org lain mengutip signatures kwn2..1 day to go (mase tulaa) :(




"jangan banyak ketawa",pesan Aslam."betol gak kate mu lam..haiihh...tq2.."im so gonna misy u"lawi tulih...aku pon same lawi!!!.."n acap ckp the 1st person i wanna meet if i ketok pintu is u!...acap!!Aku pon same lo...huuuu..n soraya said gonna miss suare aku mengate die..n im gonna miss mengacau ko..hahahaha...no more mr hamdan maths clas,no more mr vroege bio lab,no more mr hanson chem clas!huu...n fiza2!ko tak tulih pon aku nye yearbook..haiihh..jage ko!!xp
n eja!!sayang ko jugak sangat2!!huu..aku punye mug ko pegang dulu ek..




then the awards day!!fuuhh..sume gaye nak korporat..ngn hilmi buat2 sebok :P hee..n kim ala2 pegawai PNB..hee..sedeh woo...ari last..





kate org,perpisahan tu adat satu pertemuan...mungkin ade hikmah..mungkin ni akan menjadikan kite lebeh menghargai satu same lain...kan2?jumpe lagi kamoo semua..topan,kim,apen,hilmi,bas,iq,acap,eja,fada,nad,dayah,pam,soraya,alifa,sarep,haziq,pali,muiz,werl,shah,semue2(x larat nak sebot2):p ...sayang kamoo...insyaAllah kite dapt terbang...doakan kejayaan kite..Amin!:)


1 comment:

Anonymous said...

dude, the 2nd pic is very nice, i think i help sumone to take it, but i dont have it on my own camera.dang, happy holiday serap. c u again!!

http://evolvingapes.blogspot.com/