Wednesday, May 7, 2008

New day,new life,new smile =)

lalalala~~ =)
still cant sleep drpd semalam..bapak ngantuk.. :( but life must goes on kn..takleh reverse2 time like we always want to...

my 1st word,my 1st time..
1st time im tryin to write a post for my blog SERIOUSLY!hahaha..It started ngan boring takleh tido+blank jwb P3+tak tau nak buat ape+dok bace orang laen pny blog je keje = serap yang sengal mule nak menaip juge..haha..

how naked this blog will be?haha..frankly,me myself tak tau..but i'll be as naked as possible..haha..it just my blog,i just wanna share sumthing that aku tak dapat nak cakap depan2..haaiihh*sigh2*

today's life?
nnt kelas fuull dari pagi sampai petang,starting with dugaan paling besar..CHEM MR GRAHAM HERBERT HANSON!adoi...abesla mate naek bengkak dalam kelas...nway have to struggle jgk,coz this very last month for me at KYUEM yang akan tentukan hidup ni seterusnye...so jom blaja2!intensif vector n complex number!haaiihh =(

tapi dis afternoon kitorang akan celebrate Pn Halijah!=p it will be a surprise party for her at cafe!hehe...hope party ni will be much2 meriah!*walaupun bukannye tutee original kan2..*haha..

last words from the 1st post?hehe..not much to say lagi rite...hopin that today aku tak jadi orang yang rugi,and biarlah hari ini better than yesterday..moga Allah berkati hari ni...salam =)

No comments: