Monday, May 12, 2008

A life that....

First tym!mr vroege lepas awal kelas!=p hehe..mb sebab dis is da last class for the a2..mb=) anyway nnt tgh hari ade klas lagi..haaiihh..

a life that..?never been anywhere near easy,at least 4 me..huhu..exam da dekat...uy2..tensen beb..haha..my thought on exam tak penah berubah..susah,tak redy,n im really struggling for this 2 years....esp chem..undoubtedly,dis thing start mase tym mr boler pegang klas dulu..1st sem x bnyk probs,but when i failed in qualifying test semua da jadi laen..got 63%,tp markah yang lulus 65%..x dpt amik dat june,so im starting to buat maen2 in dat class..start dari 2nd sem,my chem da terok gile babeng...haiihh=( n when i tried 2 recover,ak xdpt..aku mati kat tgh jln...kene langar lari pastu kene penyek ngn lorry..then hujan asid turun pastu lnyapkan aku pny mayat..disperse camtu jek tgh jalan dalam hutan tebal..haiihh..sampai skang aku cube..tuka pandangan dan harap hidup berubah...
Norman Vincent Peale - "Change your thoughts and you change your world."

berjaya x??honestly its not dat easy 4 me..=( ive tried,believe me...but there s never been any jalan mati s long we believe in ourselves n Allah akan tlg kite..tapi susahnye aku nak recover blek,campur idop yang macam kapal kene ribut nih...huuu...kusut2..

daripada aku pk balek,dok mnyesal,pastu rase bongok psl diri sendiri,its better to think about the future..tp kite akan slalu mnyesal,slalu mngharapkan bende yang lagi baik apabila kita da dpt ape yang kite nak..itu la lumrah..at least 4 aku..kn?haiihh..struggle!Allah sentiasa dengan kite..=)
It's always too early to quit.
Norman Vincent Peale


No comments: